Klachtenregeling

Klachtenregeling VPTZ Eindhoven / Nuenen

We zijn ons er van bewust dat we bij mensen thuiskomen in één van de meeste kwetsbare en intiemste momenten van het leven. Daarom besteden we veel aandacht aan het aannemen van de juiste vrijwilligers én ondersteunen we hun bij dit belangrijke werk. We gaan ook heel zorgvuldig te werk om voor u de juiste vrijwilliger te vinden.

Toch, ondanks deze inspanningen, kunt u niet tevreden zijn. Hieronder kunt u lezen welke stappen u dan kunt ondernemen.

Bespreek het met de vrijwilliger

Als u niet tevreden bent over de vrijwilliger dan kunt u dat uiteraard altijd tegen hem/haar zeggen. Dan weet de vrijwilliger beter wat er verwacht wordt en kan het misschien direct worden aangepast.

Bespreek het met de coördinator cliënten

U kunt altijd contact opnemen met degene waarmee u het intake gesprek heeft gehad. Zij zal dan met u in gesprek gaan om te kijken wat er niet goed loopt en actie ondernemen. De coördinator cliënten is per mail te bereiken op coordinatie@vptz-eindhoven.nl of telefonisch via 06-54240625.

Stuur een mail naar het bestuur

Indien het gesprek met de coördinator cliënten niet tot het juiste resultaat heeft geleid kunt u een mail sturen naar de voorzitter van het bestuur, info@vptz-eindhoven.nl. Zij zullen contact met u opnemen en met u in gesprek gaan en afhankelijk van de situatie handelen